Методист географії, економіки та природознавства Черкаського міського методичного кабінету

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 21.11.2024, 08:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Посібник "Компетентнісний підхід у навчанні на уроках природознавства у 5 класі"

Тут можна завантажити посібник "Компетентнісний підхід у навчанні на уроках природознавства у 5 класі"

                                                                                                                        =====================================

Результати міського конкурсу "Грайлик-2016" для учнів 5 класів

Урочисте нагородження призерів конкурсу відбудеться 19 травня на базі Черкаської СШ №33 імені Василя Симоненка.

Завдання на конкурс "Грайлик-2016" (тести, творче, практика)

======================================

 

4 вересня 2013 року відбулось засідання МО вчителів природознавства міста Черкаси, на якому були вирішенні нагальні питання, що стосуються викладання предмета у 2013-2014 навчальному році.
1. Учні 5 та 6 класів у 2013-2014 н.р. не будуть вести щоденники погоди, вони будуть заводитись лише учнями 6 класів при вивчення географії
2. Учні заводять 3 зошити: робочий, практичний та зошит спостережень. До останнього діти заносять фенологічні спостереження та спостереження, передбачені програмою в кінці кожної теми
3. Практичні заняття та практичні роботи є обов'язковими для виконання усіма учнями. Проекти та дослідницькі практикуми за бажанням можуть виконуватись окремими учнями або групами учнів у позашкільний час. Проекти також можуть виконуватись в межах уроку за бажанням вчителя, і за такої умови оцінки виставляються усім учасникам проекту
4. Для захисту проектів вчитель може виділити окремий урок в кінці теми, який повинен бути передостаннім перед тематичною атестацією
5. До журналу вчитель записує лише практичні роботи та заняття, а також проекти, які виконуються на уроці. Проекти та дослідницькі практикуми вчитель записує до графи домашнього завдання
6. Практичні роботи та заняття виконуються учнями в окремих зошитах, запис здійснюється у вільному стилі, але робота повинна обов'язково містити тему, мету та висновки, зроблені учнями при роботі

 

=======================================================================

 

Сайт для допомоги у написанні конспектів уроків з природознавства для 5 класу

Лист МОН України № 1/9-368 від 24 травня 2013 рокуЛист МОН України № 1/9-493 від 15 липня 2013 року

Нова програма із сайту МОН України
(автори Гільберг Т. Г., Крячко І. П., Сак Т. В., Бєскова Н. В., Фіцайло С. С.)

Природознавство: методичні поради та тематичне планування
(Л.І.Ятвецька, завідувач науково-методичної лабораторії природничих дисциплін ООІУВ та Н.П.Шапірова, старший викладач ООІУВ)

Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу природознавства (Зоя Кравчук, вчитель гімназії №172 міста Києва та Ірина Філоненко, методист НМЦ ІППО КУ імені Б.Грінченка)

Впровадження компетентнісного підходу у навчанні

Список компетентностей, які слід використовувати при формуванні конспекту уроку у меті

Рекомендації щодо написання проектної чи дослідницької роботи (А.А.Пуліна. Матеріали для підготовки та проведення занять з природознавства у 5 класі)


                              ============================

Особливості компетентісного підходу до навчання на уроках природознавства на прикладі одного уроку.

Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Онлайн-Радіо

Copyright MyCorp © 2024 | Створити безкоштовний сайт на uCoz