Методист географії, економіки та природознавства Черкаського міського методичного кабінету

Головна | Реєстрація | Вхід
Неділя, 05.05.2024, 13:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1]
Природознавство [7]
Тут розміщуються матеріали, які стосуються предмету "Природознавство"
Олімпіада 2013-2014 [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Природознавство

Впровадження компетентнісного підходу у навчанні
У цьому Державному стандарті використано наступні поняття:
1. громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства;
2. діяльнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь та навичок особистості. застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти;
3. загальнокультурна компетентність - здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватись у культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;
4. здоров'язбережувальна компетентність - здатність учня застосовувати в умовах конкретної ситуації сукупність здоров'язбережувальних навичок, дбайливо ставитись до власного здоров'я та здоров'я інших людей;
5. інформаційно-комунікаційна компетентність - здатність учня використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для виконання особистісних та суспільно значущих завдань;
6. ключова компетентність - спеціально структурований комплекс характеристик або якостей особистості, що дає можливість ефективно діяти у різних сферах життєдіяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів;
7. ключова компетенція - повний рівень знань, умінь, навичок, ставлень, які можна застосувати у сфері діяльності людини;
8. компетентнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна та предметна (галузева) компетентності;
9. компетентність- набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається зі знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, які можуть цілісно реалізовуватись на практиці;
10. компетенція - суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок та ставлень у певні сфері діяльності людини;
11. комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, які оточують її та перебувають на відстані, навички роботу у групі, вміння виконувати різні соціальні ролі;
12. міжпредметна естетична компетентність - здатність виявляти естетичне ставлення до світу у різних сферах діяльності людини, оцінювати предмети та явища, їхню взаємодію, що формується під час опанування різних видів мистецтва;
13. міжпредметна компетентність- здатність учня застосовувати до міжпредметного кола проблем знання, уміння, навички, способи діяльності та ставлення, які належать до певного кола навчальних предметів і освітніх галузей;
14. навчальна програма - нормативний документ, що конкретизує для кожного класу визначені цим Державним стандартом результати навчання відповідно до освітньої галузі або її складової, деталізує навчальний зміст, у результаті засвоєння якого таких результатів можна досягнути, а також містить рекомендації з виявлення та оцінювання результатів навчання;
15. особистісно зорієнтований підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основні рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні;
16. предметна (галузева) компетентність - набутий учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов'язаної із засвоєнням, розумінням та застосуванням нових знань;
17. прдметна компетенція - сукупність знань, умінь та характерних рис у межах змісту конкретного предмета, необхідних для виконання учнями певних дій із метою розв'язання навчальних проблем, задач та ситуацій;
18. предметна мистецька компетентність - здатність до розуміння і творчого самовираження у сфері музичного, образотворчого та інших видів мистецтва, що формується під час сприйняття творів таких видів мистецтва і їх практичного опанування;
19. проектно-технологічна компетентність - здатність учнів застосовувати знання, уміння та особистий досвід у предметно-перетворювальній діяльності;
20. соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.
Категорія: Природознавство | Додав: geometodck (04.09.2013)
Переглядів: 1118 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Онлайн-Радіо

Copyright MyCorp © 2024 | Створити безкоштовний сайт на uCoz