Методист географії, економіки та природознавства Черкаського міського методичного кабінету

Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 22.10.2018, 08:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 112
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2015 » Лютий » 26 » Зміни до ДПА з економіки у 11 класі
15:42
Зміни до ДПА з економіки у 11 класі

Згідно з Наказом МОНУ від 20.02.2015 року №192 "Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році" ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах проводиться:

- для учнів 9 класів - з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу (економіка може обиратися навчальним закладом і для окремого класу за умови поглибленого її вивчення);

- для учнів 11 класів - з трьох предметів у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування - з української мови  у формі ЗНО; з 22 по 28 травня - у навчальних закладах з двох предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів (економіка може обиратися учнем)

Щодо загальних вимог, то ДПА учнів проводиться відповідно до Положення про ДПА учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОНУ від 30 грудня 2014 року №1547. Атестація проводиться у письмовій формі з навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів. Завдання для проведення атестації укладають вчителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОНУ.

Атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт, до прикладу: у верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу. На ньому зазначається дата, до прикладу: 01.06.2015 р. Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:

Робота
з державної підсумкової атестації
з економіки за курс основної (старшої) школи
учня (учениці) 9 (11) класу
(прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

Оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що розробляється навчальним закладом. У чистовому варіанті атестаційної письмової роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою і не зараховуються як правильні відповіді.

Для проведення атестації вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт, що включають завдання чотирьох рівнів складності. Завдання мають різний формат: тести на встановлення однієї правильної відповіді, тести на встановлення відповідності, задачі та творчі запитання з відкритою розгорнутою відповіддю.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин. Для класів, учні яких вивчали економіку за програмами профільного рівня, - 120 хвилин. Під час виконання роботи учні мають право користуватися чернетками та калькулятором.

Завдання різних форматів (тести, завдання на визначення відповідності, задачі та запитання з відкритою відповіддю) потребують правильного оформлення. У тестах з поданих чотирьох варіантів відповідей потрібно вибрати тільки одну правильну. Тести на визначення відповідності інформації між лівою та правою колонками. Відповіді на тести і завдання на визначення відповідності зазначають у спеціальному бланку для відповідей, що розробляються навчальним закладом.

При розв’язуванні задач звертають увагу на такі вимоги щодо запису:

  • «дано» в умові задачі у вигляді загальноприйнятих в економіці позначень;
  • запису повних формул, що використовуються під час розрахунків;
  • хід розв’язання з усіма послідовними діями й необхідними поясненнями, графічними ілюстраціями;
  • результати обчислень у вигляді числа в тих одиницях виміру, які зазначені в умові задачі;
  • повна відповідь, якщо потрібно знайти декілька величин або результатів.

Запитання з відкритою відповіддю потребує повної, логічної, розгорнутої відповіді з визначенням сутності економічних понять, формулюванням економічних законів та аналізом економічних явищ і процесів.

Переглядів: 282 | Додав: geometodck | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
Онлайн-Радіо

Copyright MyCorp © 2018 | Створити безкоштовний сайт на uCoz